Zróżnicowanie funkcjonowania szkół wiejskich a udział nauczycieli w wyrównywaniu szans edukacyjnych.

626-3

26,25 zł brutto

Justyna Miko-Giedyk, Zróżnicowanie funkcjonowania szkół wiejskich a udział nauczycieli w wyrównywaniu szans edukacyjnych. Studium empiryczne gmin wiejskich w powiecie kieleckim, 2015, 284 s., format B5, ISBN 978-83-7133-626-3

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie

Publikacja wpisuje się w obszar zainteresowań pedeutologii i socjologii edukacji. Dotyczy tematyki nierówności społecznych w oświacie oraz roli nauczyciela wiejskiego w przeciwdziałaniu tym nierównościom i wzmacnianiu rozwoju ucznia. Przedstawione w niej zostały wyniki badań empirycznych na temat uczestnictwa nauczycieli w wyrównywaniu szans edukacyjnych uczniów ze środowisk wiejskich, a w szczególności ich wiedzy, motywacji oraz rzeczywistych działań w tym zakresie. Ukazuje ponadto tło działalności nauczycieli, czyli poziomy edukacyjne środowiska wiejskiego w którym nauczyciele pracują i działają. Publikacja skierowana jest do wszystkich nauczycieli, pedagogów zatroskanych o jakość nauczania i wychowania.

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!