Wiedza przyrodnicza uczniów klas I-III szkoły podstawowej w zintegrowanym systemie edukacji wczesnoszkolnej

491-7

15,75 zł brutto

Mirosława Parlak, Wiedza przyrodnicza uczniów klas I-III szkoły podstawowej w zintegrowanym systemie edukacji wczesnoszkolnej, 2012, 143 s., format B5, ISBN 978-83-7133-491-7

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie

Publikacja składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym zostały omówione założenia edukacji przyrodniczej uczniów w zintegrowanym systemie kształcenia wczesnoszkolnego. Wskazano na zadania edukacji wczesnoszkolnej w założeniach i realizacji reformy szkolnej, wprowadzonej w roku szkolnym 1999/2000. Omówiono rolę edukacji przyrodniczej w procesie kształcenia i wychowania uczniów w młodszym wieku szkolnym, przedstawiono cele zadania i treści kształcenia, a także propozycje metod i ich wykorzystania. W rozdziale tym dokonano również przeglądu badań efektywności edukacji przyrodniczej uczniów w młodszym wieku szkolnym, prowadzonych we wcześniejszych badaniach. W rozdziale drugim przedstawiono koncepcję badań empirycznych, które w założeniach powinny pozwolić na weryfikację postawionych hipotez badawczych. Rozdział trzeci to prezentacja wyników badań własnych. Przedstawiono tu osiągnięcia uczniów zarówno w postaci zasobu pojęć przyrodniczych, jak i pod kątem narastania wiedzy dzieci z tego obszaru edukacji w kolejnych latach nauki. W rozdziale tym zamieszczono również interpretacje wyników badań w odniesieniu do czynników, które różnicują osiągnięcia przyrodnicze uczniów. Pracę kończą wnioski wypływające z badań, w których ujęto interpretację uzyskanych wyników badań w świetle założeń teoretycznych.

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!