Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
589-1
26,25 zł brutto
brutto
Tomasz Łączek, Społeczne i edukacyjne uwarunkowania sukcesu życiowego,2014, 256 s., format B5, ISBN 978-83-7133-589-1
0 szt. szt.
Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Problematyka pracy dotyczy ważnego, bo występującego w wielu środowiskach współczesnej młodzieży, zagadnienia jakim jest sukces życiowy. Temat ten ujęty został przez pryzmat pedagogiki społecznej z uwzględnieniem aspektów z zakresu filozofii wychowania, socjologii młodzieży oraz psychologii społecznej. Wymienione w części teoretycznej pracy definicje, typologie i klasyfikacje pojęć naukowych z zakresu aksjologii, a także opisane wyniki badań naukowych przeprowadzonych w ostatnim dwudziestoleciu są szczegółowym, a jednocześnie koniecznym (z punktu widzenia dalszych analiz) wprowadzeniem do dalszej części pracy. W obszarze analizy badań własnych zanalizowane zostały kolejno społeczne, a następnie edukacyjne uwarunkowania sukcesu życiowego młodzieży. Uwzględnione zostały również inne determinanty sukcesu życiowego młodzieży, które w trakcie badań empirycznych okazały się mieć znaczący wpływ na rozumienie i postrzeganie sukcesu życiowego. Określone zostały czynniki ułatwiające oraz utrudniające osiągnięcie sukcesu życiowego przez młodzież. Znajdujące się w ostatniej części pracy wnioski posłużyć mogą zarówno studentom, nauczycielom jak i kreatorom współczesnego życia społecznego do wzbogacenia wiedzy na temat tego, co dla współczesnej młodzieży stanowi wartość, jaka jest hierarchia wartości oraz jak młodzi ludzie z poszczególnych środowisk społecznych i poszczególnych rodzajów szkół rozumieją sukces życiowy.
38,85 zł
22,05 zł
25,20 zł
42,00 zł
26,25 zł
46,20 zł
47,25 zł
15,75 zł
38,85 zł
31,50 zł
15,75 zł
31,50 zł
47,25 zł
16,80 zł
37,80 zł
12,60 zł
24,15 zł
15,75 zł
12,60 zł
23,10 zł
45,36 zł
29,40 zł
46,20 zł
15,75 zł
24,15 zł
17,85 zł
12,60 zł
33,60 zł
38,85 zł
47,25 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach