Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
295-5
38,85 zł brutto
brutto
Teresa Giza,Socjopedagogiczne uwarunkowania procesów identyfikowania oraz rozwoju zdolności uczniów w szkole,2006, 360 s., format B5, ISBN 83-7133-295-5
32 szt. szt.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Obszerna analiza literatury przedmiotu ma na celu ukazanie szerokiego obszaru zmiennych oraz teorii możliwych do wykorzystania w badaniach w obszarze pedagogiki zdolności. Badania własne autorki pozwoliły na opis stanu praktyki edukacyjnej. Podjęty w książce problem jest próbą upominania się o prawa dzieci do rozwoju ich zdolności niezależnie od statusu społecznego. Chodzi o niemałą grupę zdolnych, liczącą do 25-30% całej populacji, a w praktyce – o wszystkich uczniów, aby rozwój ich zainteresowań był możliwy w ramach powszechnie dostępnej edukacji. Problem może być rozwiązany tylko poprzez jednoczesne wystąpienie regulacji systemowych oraz działań pedagogicznych oddolnych. Udane rozwiązania w tym obszarze istnieją w krajach o ustabilizowanej tradycji ładu demokratycznego.
38,85 zł
22,05 zł
25,20 zł
42,00 zł
26,25 zł
46,20 zł
47,25 zł
15,75 zł
31,50 zł
15,75 zł
26,25 zł
31,50 zł
47,25 zł
16,80 zł
37,80 zł
12,60 zł
24,15 zł
15,75 zł
12,60 zł
23,10 zł
45,36 zł
29,40 zł
46,20 zł
15,75 zł
24,15 zł
17,85 zł
12,60 zł
33,60 zł
38,85 zł
47,25 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach