Funkcje dyskusji w stymulowaniu twórczego myślenia studentów

516-7

25,20 zł brutto

Zofia Okraj, Funkcje dyskusji w stymulowaniu twórczego myślenia studentów, 2012, 269 s., format B5, ISBN 978-83-7133-516-7

Więcej szczegółów

4 szt.

Publikacja wpisuje się w obszar zainteresowań dydaktyki i pedagogiki twórczości. Funkcje – rozumiane są w książce zarówno jako czynniki i uwarunkowania oraz konsekwencje dyskusji w stymulowaniu twórczego myślenia studentów. W celu zbadania tego zagadnienia przeprowadzone zostały badania eksperymentalne, które ukazały nie tylko skutki wdrożonego autorskiego programu protwórczych dyskusji, ale również ich uwarunkowania obejmujące: cele, treści, zasady, formy, metody dyskusji i zastosowane w nich środki dydaktyczne. Przeprowadzone badania pozwoliły także poznać znaczenie w pobudzaniu twórczego myślenia takich czynników dyskusji, jak jej atmosfera, pojawienie się krytycznych zwrotów niszczących pomysły oraz cechy osobowości moderatora. Adresaci książki to głównie nauczyciele akademiccy poszukujący twórczych metod kształcenia, podejmujący próby wdrażania różnych metod dyskusji na zajęciach dydaktycznych, a także studenci pragnący poznać istotę i zasady uczestnictwa w twórczych dyskusjach.

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!