Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
2083-179X
43,20 zł brutto
brutto
„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 36, t. 37 – wydanie specjalne, red. Bożena Matyjas, 2020, 189 s., 118 s., format B5
0 szt. szt.
Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
SPIS TREŚCI
TOM 36
ARTYKUŁY I ROZPRAWY
JOANNA MADALIŃSKA-MICHALAK, NIGINA MISIROVA, The development of
school education in Uzbekistan: Education policy priorities . . . . . . . . . . . . . . . 5
ANNA ROŻA MAKARUK, Efekty uczestnictwa w interpersonalnym
treningu twórczego myślenia – wstępne wyniki badań kompetencji
interpersonalnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
OLENA BOCHAROVA, Edukacja alternatywna na Ukrainie. Koncepcja pracy
szkoły autorskiej Mikołaja Guzika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
JUSTYNA ŚWIERCZYŃSKA, IZABELA CHOJNOWSKA-ĆWIĄKAŁA, KATARZYNA
LIPSKA, Przebieg rozwoju oraz wpływ środowiska rodzinnego na rozwój
mutyzmu wybiorczego u dwóch sióstr – studium przypadku . . . . . . . . . . . . . . 51
IRYNA MANCZAK, MARIA BAJAK, Beacony w muzeach: przypadek osób
z niepełnosprawnością sensoryczną . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65
MONIKA KUBIAK, Baśnioterapia jako nowatorska forma prowadzenia zajęć
logopedycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
BADANIA I KOMUNIKATY
ZOFIA OKRAJ, „Splot aktywności” w twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli
akademickich . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
AGNIESZKA KACZOR, Formalne i nieformalne uwarunkowania roli zawodowej
wychowawcy świetlicy szkolnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
MIŁOSZ WAWRZYNIEC ROMANIUK, JOANNA ŁUKASIEWICZ-WIELEBA,
A seagoing sailing yacht as a development environment for sailing people . . . 145
HANNA ACHREMOWICZ, Pomiędzy piętnem a potencjałem – badania
w działaniu (action research) w społeczności dotkniętej wykluczeniem
we Wrocławiu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167
RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
DARIA ROGOWSKA, Recenzja książki monograficznej pod redakcją naukową
Grzegorza Ignatowskiego i Sławomira Szymańskiego, pt. Starość –
aktywność, bezpieczeństwo, Internet i nowoczesne technologie, Wydawnictwo
Społecznej Akademii Nauk, Łódź 2019, ss. 188 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185
TOM 37
RESEARCHES & STATEMENTS
CEZARY KURKOWSKI, KATARZYNA BIAŁOBRZESKA, Sustainability
and effectiveness of social force activated under the participation in social
and cultural projects implemented in Warmia and Mazury . . . . . . . . . . . . . . . . 5
MAŁGORZATA KALISZEWSKA, BARBARA KLASIŃSKA, The conditioning of
hermeneutic competences of students of pedagogy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
CEZARY KURKOWSKI, KATARZYNA BIAŁOBRZESKA, Barriers to the activation
of social forces stimulated by participation in social and cultural projects . . . 47
KATARZYNA POTACZAŁA-PERZ, Belief in life as a zero-sum game in terms of
stress and the social world perception . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
EMILIA ŻYŁKIEWICZ-PŁOŃSKA, KATARZYNA RYCHLICKA-MARASZEK,
Socioecological resources of Polish youth in the perspective of resilience . . . 79
ELIZA MAZUR, PAULINA FORMA, Self-injury of convicts in conditions of
prison isolation . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
38,85 zł
22,05 zł
25,20 zł
42,00 zł
26,25 zł
46,20 zł
47,25 zł
15,75 zł
38,85 zł
31,50 zł
15,75 zł
26,25 zł
31,50 zł
47,25 zł
16,80 zł
37,80 zł
12,60 zł
24,15 zł
15,75 zł
12,60 zł
23,10 zł
45,36 zł
29,40 zł
46,20 zł
15,75 zł
24,15 zł
17,85 zł
12,60 zł
33,60 zł
38,85 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach