„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 36, t. 37 – wydanie specjalne

2083-179X

43,20 zł brutto

„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”,  t. 36, t. 37 – wydanie specjalne,  red. Bożena Matyjas, 2020, 189 s., 118 s., format B5

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie

SPIS TREŚCI

TOM 36

ARTYKUŁY I ROZPRAWY

JOANNA MADALIŃSKA-MICHALAK, NIGINA MISIROVA, The development of

school education in Uzbekistan: Education policy priorities . . . . . . . . . . . . . . .       5

ANNA ROŻA MAKARUK, Efekty uczestnictwa w interpersonalnym

treningu twórczego myślenia – wstępne wyniki badań kompetencji

interpersonalnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .            23

OLENA BOCHAROVA, Edukacja alternatywna na Ukrainie. Koncepcja pracy

szkoły autorskiej Mikołaja Guzika . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35

JUSTYNA ŚWIERCZYŃSKA, IZABELA CHOJNOWSKA-ĆWIĄKAŁA, KATARZYNA

LIPSKA, Przebieg rozwoju oraz wpływ środowiska rodzinnego na rozwój

mutyzmu wybiorczego u dwóch sióstr – studium przypadku . . . . . . . . . . . . . . 51

IRYNA MANCZAK, MARIA BAJAK, Beacony w muzeach: przypadek osób

z niepełnosprawnością sensoryczną . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   65

MONIKA KUBIAK, Baśnioterapia jako nowatorska forma prowadzenia zajęć

logopedycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .        85

BADANIA I KOMUNIKATY

ZOFIA OKRAJ, „Splot aktywności” w twórczej pracy dydaktycznej nauczycieli

akademickich . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .         103

AGNIESZKA KACZOR, Formalne i nieformalne uwarunkowania roli zawodowej

wychowawcy świetlicy szkolnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125

MIŁOSZ WAWRZYNIEC ROMANIUK, JOANNA ŁUKASIEWICZ-WIELEBA,

A seagoing sailing yacht as a development environment for sailing people . . .      145

HANNA ACHREMOWICZ, Pomiędzy piętnem a potencjałem – badania

w działaniu (action research) w społeczności dotkniętej wykluczeniem

we Wrocławiu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .           167

RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE

DARIA ROGOWSKA, Recenzja książki monograficznej pod redakcją naukową

Grzegorza Ignatowskiego i Sławomira Szymańskiego, pt. Starość –

aktywność, bezpieczeństwo, Internet i nowoczesne technologie, Wydawnictwo

Społecznej Akademii Nauk, Łódź 2019, ss. 188 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .     185

 

TOM 37

RESEARCHES & STATEMENTS

CEZARY KURKOWSKI, KATARZYNA BIAŁOBRZESKA, Sustainability

and effectiveness of social force activated under the participation in social

and cultural projects implemented in Warmia and Mazury . . . . . . . . . . . . . . . .       5

MAŁGORZATA KALISZEWSKA, BARBARA KLASIŃSKA, The conditioning of

hermeneutic competences of students of pedagogy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    29

CEZARY KURKOWSKI, KATARZYNA BIAŁOBRZESKA, Barriers to the activation

of social forces stimulated by participation in social and cultural projects . . .       47

KATARZYNA POTACZAŁA-PERZ, Belief in life as a zero-sum game in terms of

stress and the social world perception . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63

EMILIA ŻYŁKIEWICZ-PŁOŃSKA, KATARZYNA RYCHLICKA-MARASZEK,

Socioecological resources of Polish youth in the perspective of resilience . . .       79

ELIZA MAZUR, PAULINA FORMA, Self-injury of convicts in conditions of

prison isolation . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .     101

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!