„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 35

2083-179X/35

43,20 zł brutto

„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”,  t. 35,  red. Bożena Matyjas, 2020

Więcej szczegółów

3 szt.

RTYKUŁY I ROZPRAWY
MARIOLA WOJCIECHOWSKA, DARIUSZ ADAMCZYK, Wartość pokój na świecie
w systemie wartości młodzieży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
HENRYK CUDAK, SŁAWOMIR CUDAK, Znaczenie rodziny w procesie
wychowawczym dzieci i młodzieży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
URSZULA SZUŚCIK, Percepcja wzrokowa w stymulacji twórczości plastycznej
dziecka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
MONIKA LEWICKA, Dziecko w kontekście świata wartości rodziców. Realizacja
zadań wynikających z rodzicielstwa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
KATARZYNA ROGOZIŃSKA, O potrzebie kształcenia studentów – przyszłych
nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w zakresie emisji głosu 77
MARLENA STRADOMSKA, Zasoby indywidualne wolontariuszy pracujących
w klinikach medycznych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
ANNA KANABROCKA, Connectivism. Implications for andragogical activities
during professional gatherings . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103
DOROTA BEŁTKIEWICZ, Rola literatury w procesie kształtowania się
kompetencji kulturowej, językowej i komunikacyjnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
MARTA KUCZYŃSKA, Rozwód w retrospekcji rozwiedzionych matek . . . . . . . . . . 133
MARIUSZ CICHOSZ, Education and Ideology – within the Framework of Real
Socialism – Paths of Development of Polish Socialist Pedagogy . . . . . . . . . . . 151
BADANIA I KOMUNIKATY
ANNA NOWAK, Edukacja włączająca w opiniach i ocenach nauczycieli –
doniesienia z badań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 169
TERESA GIZA, Konteksty (między)kulturowe kształcenia uczniów zdolnych
na przykładzie badań wśród nauczycieli . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183
ANNA WINIARCZYK, TOMASZ WARZOCHA, Akademicki proces kształcenia
kandydatów na nauczycieli w zakresie stosowania TIK w edukacji w świetle
badań studentów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
i Uniwersytetu Rzeszowskiego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 199
EUNIKA BARON-POLAŃCZYK, Komunikacja sieciowa w hierarchii ważności
działań dzieci i młodzieży w opinii uczniów i nauczycieli (raport z badań) . . 221
6 M Spis treści M
ELENA ASMAKOVETS, SŁAWOMIR KOZIEJ, Internetowe fora dyskusyjne jako
miejsce rozwiązywania realnych problemów przez polskich i rosyjskich
studentów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 241
PAULINA FORMA, ANNA KANABROCKA, Kompetencje informacyjne uczniów
klas IV–VIII oraz ich rodziców – spostrzeżenia po realizacji badania
pilotażowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253
BARBARA GRABOWSKA, MIROSŁAWA PARLAK, Kształcenie nauczycieli
w Polsce w opinii studentów edukacji wczesnoszkolnej – raport z badań . . . 267
WERONA KRÓL-GIERAT, PAULINA FORMA, Uczniowie ze specyficznymi
trudnościami w uczeniu się na egzaminie ósmoklasisty z języka obcego . . . . 281
RECENZJE, SPRAWOZDANIA I OPINIE
MAŁGORZATA JABŁONOWSKA, JUSTYNA WIŚNIEWSKA, Sprawozdanie
z X Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 303

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!