Młodzież, dorosli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się

767-3

27,30 zł brutto

Agata Chabior, Sławomir Chrost, Małgorzata Krawczyk-Blicharska, Małgorzta Stawiak-OsosińskaMłodzież, dorośli i seniorzy w procesie całożyciowego uczenia się. Tradycja i współczesność2019

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie

Niniejsza publikacja składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy z nich prezentuje ewolucję idei całożyciowego uczenia się na przestrzeni dziejów, począwszy od starożytności aż po XX wiek. W kolejnym rozdziale przestawiono krótką charakterystykę Pokolenia Z (2.0 generation) oraz powiązanych z młodzieżą nowych trendów w edukacji, które pojawiły się w całożyciowym uczeniu się po wynalezieniu Internetu. W rozdziale trzecim zobrazowano wymiary, strategie i uwarunkowania edukacji dorosłych i kształcenia ustawicznego. W tej części pracy przedstawiono również główne założenia dotyczące obszarów, zadań i funkcji całożyciowej edukacji dorosłych. Ostatni rozdział ukazuje ludzi starzejących się i starych w procesie uczenia się z życia i całożyciowej autokreacji, traktowanej jako proces wewnętrzny, zdolność człowieka do kierowania własnym rozwojem i dochodzenia do zmiany na drodze stawania się gotowym do pełnienia różnorakich ról.

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!