Bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego

690-4

Nowy produkt

Agnieszka Szplit Bariery psychiczne uczniów w procesie uczenia się języka angielskiego. Diagnozowanie i pokonywanie 2017, 200 s., format B5, ISBN 978-83-7133-690-6

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

27,30 zł brutto

Więcej informacji

Występowanie barier psychicznych jest jednym z tych problemów, z którymi nauczyciel spotyka się każdego dnia.  Książka niniejsza  oparta jest na wieloletnich obserwacjach autorki.  Mimo zwiększonego zainteresowania tematyką barier psychicznych w nauczaniu języków obcych nadal brak jest informacji, które pozwalałyby przeciwdziałać ich powstawaniu lub ograniczyć  ich negatywny wpływ na proces zdobywania wiedzy i umiejętności. Świadomość istnienia barier psychicznych, których rola niestety bywa  przez nauczycieli niezauważana, ma znaczenie również z punktu widzenia jak najpełniejszego rozwoju umiejętności językowych uczniów.  Zrozumienie jak przebiega proces uczenia się języka obcego i namysł nad barierami psychicznymi pojawiającymi się u uczniów wzbogaci wiedzę  i wskaże twórczym nauczycielom kierunki poszukiwań własnych sposobów na pokonywanie przeszkód. Książka ta może zachęcić psychologów, pedagogów oraz nauczycieli do podjęcia jeszcze większego trudu planowania  procesu nauczania – uczenia się w taki sposób, aby ograniczyć  działanie barier psychicznych i umożliwić uczniom  pełne wykorzystanie ich potencjału. Książka adresowana jest głównie do naukowców i badaczy. Nie zawiera wskazówek metodycznych i nie jest przewodnikiem dla nauczycieli, natomiast wskazuje, w jaki sposób można  wplatać techniki w proces nauczania dostosowując je do programu nauczania, i zakresu tematycznego  realizowanego na podstawie  określonego podręcznika.

30 innych produktów w tej samej kategorii: