Funkcje eseju pedagogicznego w dydaktyce akademickiej na tle procesów inkluzji społecznej

475-7

51,45 zł brutto

Małgorzata Kaliszewska, Funkcje eseju pedagogicznego w dydaktyce akademickiej na tle procesów inkluzji społecznej, 2011, 498 s., format B5, ISBN 978-83-7133-475-7

Więcej szczegółów

59 szt.

Niniejsza praca składa się z pięciu rozdziałów o charakterze jednocześnie teoretycznym i praktycznym, w których rozważono wybrane kwestie teoretyczne osobno dla każdego rozdziału, kończąc je sprawozdaniami o praktycznie zbadanych i rozwiązanych problemach. Wyróżniono pięć kategorii podmiotowo-przedmiotowych: 1) badania w działaniu, 2) studenci, 3) nauczyciel akademicki, 4) esej, 5) uniwersytet. Pierwszą część poświęcono teoretycznemu opisowi strategii badań w działaniu, kończąc ją sprawozdaniem z planowania i wykonania projektu. Drugą – studentom jako podmiotom kształcenia. Zawarto w niej wyniki badań ankietowych na temat ich kompetencji pisarskich i ulubionych lektur. Trzeci rozdział odnosi się do osoby i pracy nauczyciela akademickiego, czwarty poświęcono esejowi, jego czytaniu, studiowaniu, pisaniu i ocenie oraz jego formule, która z czasem ulegała autorskiemu doprecyzowaniu. Piąty rozdział dotyczy dydaktyki akademickiej oraz sytuacji uniwersytetu i jego funkcji, które w dydaktyce akademickiej rzutują na funkcje eseju. Jego część sprawozdawcza przynosi wyniki badań tych funkcji, na co pozwoliła analiza i interpretacja kilkuset esejów studenckich, napisanych w czasie trwania projektu. Opracowanie wieńczą aneksy i bibliografia.

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!