„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 42

2083-179X/42

64,80 zł brutto

„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”,  t. 42,  red. Bożena Matyjas, 2023, 330 s., format B5

Więcej szczegółów

2 szt.

SPIS TREŚCI

ARTYKUŁY I ROZPRAWY

TERESA WILK, O potrzebie szerszego wprowadzenia sztuki w szkolny proces

edukacyjno-wychowawczy młodego pokolenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11

KARINA LEKSY, Body in the social domain of the Internet – the effect of social

comparisons on self-esteem and body-related behavior of young adults . . . .       25

JUSTYNA ŚWIERCZYŃSKA, BEATA PAWŁOWSKA, IZABELA CHOJNOWSKA-

-ĆWIĄKAŁA, Mothers’ personality traits and psychological and social

functioning of children with autism spectrum disorder . . . . . . . . . . . . . . . . . . .       43

BARBARA LULEK, Zabawa – praca – fascynacja. Obraz dzieciństwa w pracowni

artystycznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .          71

PAULINA FORMA, An eclectic approach to the study of parental attitudes

towards a disabled child. The context of St. John Paul II . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    87

ANNA RÓŻA MAKARUK, Ocena skuteczności Interpersonalnego Treningu

Twórczego Myślenia (ITTM) w podnoszeniu poziomu samooceny

jego uczestników . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .           101

DANUTA NIKITENKO, Twórczość i kreatywność w świetle rozważań

pedagogicznych (studenci pedagogiki na temat kreatywności) . . . . . . . . . . . .        117

KATARZYNA ROGOZIŃSKA, Zygmunt Noskowski (1846–1909) – sylwetka

nauczyciela muzyki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .            139

JUSTYNA SALA-SUSZYŃSKA, Wpływ gier na rozwój osobowości dziecka . . . . . . .        157

KATARZYNA SEGIET, Odpowiedzialność rodzicielska w obliczu przemian

społecznych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .          173

MONIKA WOJTKOWIAK, Brotherhood in the aid service. The “Warrior Project”

as a new form of development and support provided by soldiers to soldiers 189

ALEKSANDRA SOBAŃSKA, Postawy czytelnicze – próba konceptualizacji

i ich znaczenie w badaniach edukacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   199

BADANIA I KOMUNIKATY

AGNIESZKA ZAJĄC, Rozumienie seksualności i wychowania seksualnego dzieci

przez matki i nauczycielki przedszkola . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   213

MARLENA STRADOMSKA, Pornografia 2.0. Nowe zagrożenia na podstawie

studiów przypadków . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .            231

ANNA RÓG, ANNA SKOTNICKA, Czas wolny w czasie pandemii w perspektywie

młodzieży ostatnich klas szkoły podstawowej – wybrane aspekty . . . . . . . . . .        245

WERONA KRÓL-GIERAT, VERA SAVIĆ, The diverse linguistic attainment

and attitude development of children learning English as a foreign language

in inclusive classes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .          261

DAMIAN LABIAK, Młodzi nauczyciele muzyki wobec wyzwań swojej profesji.

Komunikat z badań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .            289

DOROTA RUSZKIEWICZ, Rodzeństwo w roli rodzicielskiej . . . . . . . . . . . . . . . . . . .       309

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!