Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
2083-179X/42
64,80 zł brutto
brutto
„Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne”, t. 42, red. Bożena Matyjas, 2023, 330 s., format B5
2 szt. szt.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
SPIS TREŚCI
ARTYKUŁY I ROZPRAWY
TERESA WILK, O potrzebie szerszego wprowadzenia sztuki w szkolny proces
edukacyjno-wychowawczy młodego pokolenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
KARINA LEKSY, Body in the social domain of the Internet – the effect of social
comparisons on self-esteem and body-related behavior of young adults . . . . 25
JUSTYNA ŚWIERCZYŃSKA, BEATA PAWŁOWSKA, IZABELA CHOJNOWSKA-
-ĆWIĄKAŁA, Mothers’ personality traits and psychological and social
functioning of children with autism spectrum disorder . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
BARBARA LULEK, Zabawa – praca – fascynacja. Obraz dzieciństwa w pracowni
artystycznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
PAULINA FORMA, An eclectic approach to the study of parental attitudes
towards a disabled child. The context of St. John Paul II . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
ANNA RÓŻA MAKARUK, Ocena skuteczności Interpersonalnego Treningu
Twórczego Myślenia (ITTM) w podnoszeniu poziomu samooceny
jego uczestników . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101
DANUTA NIKITENKO, Twórczość i kreatywność w świetle rozważań
pedagogicznych (studenci pedagogiki na temat kreatywności) . . . . . . . . . . . . 117
KATARZYNA ROGOZIŃSKA, Zygmunt Noskowski (1846–1909) – sylwetka
nauczyciela muzyki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
JUSTYNA SALA-SUSZYŃSKA, Wpływ gier na rozwój osobowości dziecka . . . . . . . 157
KATARZYNA SEGIET, Odpowiedzialność rodzicielska w obliczu przemian
społecznych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 173
MONIKA WOJTKOWIAK, Brotherhood in the aid service. The “Warrior Project”
as a new form of development and support provided by soldiers to soldiers 189
ALEKSANDRA SOBAŃSKA, Postawy czytelnicze – próba konceptualizacji
i ich znaczenie w badaniach edukacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 199
BADANIA I KOMUNIKATY
AGNIESZKA ZAJĄC, Rozumienie seksualności i wychowania seksualnego dzieci
przez matki i nauczycielki przedszkola . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 213
MARLENA STRADOMSKA, Pornografia 2.0. Nowe zagrożenia na podstawie
studiów przypadków . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231
ANNA RÓG, ANNA SKOTNICKA, Czas wolny w czasie pandemii w perspektywie
młodzieży ostatnich klas szkoły podstawowej – wybrane aspekty . . . . . . . . . . 245
WERONA KRÓL-GIERAT, VERA SAVIĆ, The diverse linguistic attainment
and attitude development of children learning English as a foreign language
in inclusive classes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261
DAMIAN LABIAK, Młodzi nauczyciele muzyki wobec wyzwań swojej profesji.
Komunikat z badań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 289
DOROTA RUSZKIEWICZ, Rodzeństwo w roli rodzicielskiej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 309
38,85 zł
22,05 zł
25,20 zł
42,00 zł
26,25 zł
46,20 zł
47,25 zł
15,75 zł
38,85 zł
31,50 zł
15,75 zł
26,25 zł
31,50 zł
47,25 zł
16,80 zł
37,80 zł
12,60 zł
24,15 zł
15,75 zł
12,60 zł
23,10 zł
45,36 zł
29,40 zł
46,20 zł
15,75 zł
24,15 zł
17,85 zł
12,60 zł
33,60 zł
38,85 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach