Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
885-4
37,80 zł brutto
brutto
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Zmieniająca się rzeczywistość polskiej prasy kobiecej (1989-2019), 2020
0 szt. szt.
Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Prasa kobieca to atrakcyjny zarówno do wydawców jak i dla odbiorców sektor rynku medialnego. Mimo rozwoju i ekspansji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych magazyny kobiece przynosiły zyski swoim właścicielom. Wybór prasy kobiecej, jako przedmiotu badań, został podyktowany względami obiektywnymi. W 2016 r. według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy magazyny adresowane do żeńskiego odbiorcy stanowiły 58,9% globalnego nakładu prasy w Polsce. O rozwoju ilościowym prasy kobiecej świadczą nowe magazyny debiutujące każdego roku na rynku. Wynikiem rozbudowy sektora prasowego jest obserwowany od piętnastu lat proces subsegmentacji. W związku z powyższym w niniejszej monografii przeanalizowano:
– problemy definicyjne w kontekście rozwijających (w krajach anglosaskich) się kategorii consumer magazines i lifestyle magazines;
– sytuację prasy kobiecej na polskim rynku prasowym w kontekście dominujących grup typologicznych;
– dominujące dyskursy toczące się na jej łamach;
– zaangażowanie kapitału obcego w sektor prasowy.
Badaniami objęto te subsegmenty prasy kobiecej, które cieszyły się najwyższą średnią sprzedażą egzemplarzową w latach 1990-2019, czyli docierały z publikowanymi treściami do szerokiego grona odbiorców, wpływając na ich postrzeganie otaczającej rzeczywistości.
33,60 zł
43,05 zł
19,95 zł
10,50 zł
29,40 zł
25,20 zł
22,05 zł
26,25 zł
34,65 zł
30,45 zł
21,00 zł
28,35 zł
29,40 zł
16,80 zł
23,10 zł
34,65 zł
37,80 zł
10,50 zł
31,50 zł
33,60 zł
44,10 zł
25,20 zł
42,00 zł
63,00 zł
42,00 zł
29,40 zł
31,50 zł
48,30 zł
37,80 zł
42,00 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach