Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
536-5
29,40 zł brutto
brutto
Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek, Polskie media lokalne w latach 1989-2011. Studium na przykładzie Częstochowy, 2013, 243 s., format B5, ISBN 978-83-7133-536-5
16 szt. szt.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Celem publikacji jest charakterystyka współczesnych lokalnych środków komunikowania masowego, ukazane ich roli w lokalnej społeczności oraz zarysowanie relacji pomiędzy lokalnym systemem komunikowania masowego a lokalnym systemem społecznym. Zadanie to zrealizowano na przykładzie Częstochowy. Miasto to charakteryzuje się dość dużym audytorium odbiorczym, licznym środowiskiem dziennikarskim oraz zróżnicowanymi mediami.
Praca zawiera między innymi takie zagadnienia jak:
- przyczyny niepowodzeń lokalnych inicjatyw medialnych, – uniformizacja lokalnych mediów, ujednolicanie ich treści i standaryzacja techniki redakcyjnych, – statystyczny obraz audytorium lokalnych środków przekazu, – ekonomiczny wymiar lokalnego rynku medialnego, – charakterystykę lokalnego środowiska dziennikarskiego.
Publikacja skierowana jest do badaczy współczesnych mediów w ich lokalnym wymiarze, osób opisujących historię rozwoju mediów lokalnych, studentów studiów dziennikarskich, dziennikarzy i pracowników lokalnych środków przekazu.
33,60 zł
43,05 zł
19,95 zł
10,50 zł
25,20 zł
22,05 zł
26,25 zł
34,65 zł
30,45 zł
21,00 zł
28,35 zł
29,40 zł
16,80 zł
23,10 zł
34,65 zł
37,80 zł
10,50 zł
31,50 zł
33,60 zł
44,10 zł
25,20 zł
42,00 zł
63,00 zł
42,00 zł
29,40 zł
31,50 zł
37,80 zł
48,30 zł
37,80 zł
42,00 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach