Polskie media lokalne w latach 1989-2011. Studium na przykładzie Częstochowy

536-5

29,40 zł brutto

Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek, Polskie media lokalne w latach 1989-2011. Studium na przykładzie Częstochowy, 2013, 243 s., format B5, ISBN 978-83-7133-536-5

Więcej szczegółów

16 szt.

Celem publikacji jest charakterystyka współczesnych lokalnych środków komunikowania masowego, ukazane ich roli w lokalnej społeczności oraz zarysowanie relacji pomiędzy lokalnym systemem komunikowania masowego a lokalnym systemem społecznym. Zadanie to zrealizowano na przykładzie Częstochowy. Miasto to charakteryzuje się dość dużym audytorium odbiorczym, licznym środowiskiem dziennikarskim oraz zróżnicowanymi mediami.

Praca zawiera między innymi takie zagadnienia jak:

- przyczyny niepowodzeń lokalnych inicjatyw medialnych, – uniformizacja lokalnych mediów, ujednolicanie ich treści i standaryzacja techniki redakcyjnych, – statystyczny obraz audytorium lokalnych środków przekazu, – ekonomiczny wymiar lokalnego rynku medialnego, – charakterystykę lokalnego środowiska dziennikarskiego.

Publikacja skierowana jest do badaczy współczesnych mediów w ich lokalnym wymiarze, osób opisujących historię rozwoju mediów lokalnych, studentów studiów dziennikarskich, dziennikarzy i pracowników lokalnych środków przekazu.

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!