Oblicza polskiego rynku medialnego. Tendencje i analizy przypadków

633-1

21,00 zł brutto

Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek, Oblicza polskiego rynku medialnego. Tendencje i analizy przypadków, 2015, 194 s., format A5, ISBN 978-83-7133-633-1

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie

Niniejsza publikacja stanowi próbę charakterystyki polskiego rynku mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji.
Biorąc pod uwagę najbardziej ogólną definicję rynku jako przestrzeni, w której kupujący i sprzedający spotykają się aby dokonać transakcji, przedmiotem analizy sia zarówno producenci mediów, jak i ich odbiorcy.  Praca składa się z pięciu rozdziałów. Dwa z nich dotyczą ekonomicznych aspektów funkcjonowania prasy, bo z rynku krajowego wyodrębniono rynki prasy regionalnej i lokalnej. Kolejne poświęcone są mediom audiowizualnym: radiu i telewizji. Ostatni rozdział zawiera analizę działalności dwóch giełdowych spółek medialnych: Agory S.A. oraz TVN S.A. Książka skierowana jest do medioznawców, dziennikarzy oraz studentów kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!