Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
633-1
21,00 zł brutto
brutto
Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek, Oblicza polskiego rynku medialnego. Tendencje i analizy przypadków, 2015, 194 s., format A5, ISBN 978-83-7133-633-1
0 szt. szt.
Ten produkt nie występuje obecnie w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Niniejsza publikacja stanowi próbę charakterystyki polskiego rynku mediów tradycyjnych: prasy, radia i telewizji.
Biorąc pod uwagę najbardziej ogólną definicję rynku jako przestrzeni, w której kupujący i sprzedający spotykają się aby dokonać transakcji, przedmiotem analizy sia zarówno producenci mediów, jak i ich odbiorcy. Praca składa się z pięciu rozdziałów. Dwa z nich dotyczą ekonomicznych aspektów funkcjonowania prasy, bo z rynku krajowego wyodrębniono rynki prasy regionalnej i lokalnej. Kolejne poświęcone są mediom audiowizualnym: radiu i telewizji. Ostatni rozdział zawiera analizę działalności dwóch giełdowych spółek medialnych: Agory S.A. oraz TVN S.A. Książka skierowana jest do medioznawców, dziennikarzy oraz studentów kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
33,60 zł
43,05 zł
19,95 zł
10,50 zł
29,40 zł
25,20 zł
22,05 zł
26,25 zł
34,65 zł
30,45 zł
28,35 zł
29,40 zł
16,80 zł
23,10 zł
34,65 zł
37,80 zł
10,50 zł
31,50 zł
33,60 zł
44,10 zł
25,20 zł
42,00 zł
63,00 zł
42,00 zł
29,40 zł
31,50 zł
37,80 zł
48,30 zł
37,80 zł
42,00 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach