Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
412-2
10,50 zł brutto
brutto
Joanna Siempińska, Michał A. Leśniewski, Pomiar wartości przedsiębiorstwa a praktyka gospodarcza,2009, 76 s., format B5, ISBN 978-83-7133-412-2
45 szt. szt.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Celem niniejszej książki jest przedstawienie zastosowań pomiaru wartości w praktyce oraz przybliżenie teoretycznych zagadnień związanych z jej pomiarem. Określono obszary, w jakich można zastosować to narzędzie, i jego interpretację. Ukazano także obszary, które mają kluczowy wpływ na kreowanie wartości przedsiębiorstwa. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza dotyczy pomiaru i wykorzystania wartości przedsiębiorstwa w sprawnym zarządzaniu. Uwagę zwrócono na pojęcie wartości przedsiębiorstwa oraz na metody jej pomiaru. W części drugiej zajęto się analizą pomiaru wartości i zarządzania ryzykiem. Zamierzeniem autorów jest wydanie serii książek dotyczących wartości przedsiębiorstwa.
23,10 zł
38,85 zł
15,75 zł
26,25 zł
47,25 zł
34,65 zł
18,90 zł
12,60 zł
22,05 zł
23,10 zł
26,25 zł
25,20 zł
28,35 zł
17,85 zł
29,16 zł
31,32 zł
12,96 zł
19,95 zł
22,05 zł
16,80 zł
46,20 zł
21,00 zł
18,90 zł
22,68 zł
30,24 zł
29,40 zł
36,75 zł
26,25 zł
23,10 zł
13,65 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach