Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
353-8
31,50 zł brutto
brutto
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.),Polacy wobec wyborów 2005 roku, 2007, 256 s., format B5, ISBN 978-83-7133-353-8
140 szt. szt.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.), Polacy wobec wyborów 2005 roku, 2007, 256 s., format B5, ISBN 978-83-7133-353-8, cena 31,50 zł Publikacja prezentuje szeroki politologiczny oraz socjologiczny ogląd problematyki wyborczej – zróżnicowane aspekty wyborów parlamentarnych i prezydenckich w Polsce. Szesnaście lat (do 2005 r.) transformacji systemowej w Polsce tworzy interesujący obszar badawczy oraz umożliwia prześledzenie zmian w zachowaniach wyborczych, preferencjach oraz stosowanych technikach marketingu politycznego. Wybitni specjaliści, czołowi badacze systemu politycznego RP podjęli w niniejszej książce próbę określenia zarówno specyfiki zarówno zachowań wyborczych, jak i stosowanych technik marketingu politycznego. Publikacja poszukuje odpowiedzi na pytanie o charakter i wyznaczniki polskiego systemu wyborczego. Adresowana jest zarówno do pracowników nauki zainteresowanych ww. problematyką, a także studentów nauk społecznych.
38,85 zł
15,75 zł
26,25 zł
47,25 zł
34,65 zł
18,90 zł
12,60 zł
22,05 zł
23,10 zł
26,25 zł
25,20 zł
28,35 zł
17,85 zł
29,16 zł
31,32 zł
12,96 zł
19,95 zł
22,05 zł
16,80 zł
46,20 zł
21,00 zł
18,90 zł
22,68 zł
30,24 zł
29,40 zł
36,75 zł
26,25 zł
23,10 zł
10,50 zł
13,65 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach