Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
580-8
18,90 zł brutto
brutto
Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.), Leksykon marketingu politycznego. Wybrane zagadnienia, 2014, 224 s., format 12,5×19,5 cm, ISBN 978-83-7133-580-8
8 szt. szt.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Publikacja ma charakter dydaktyczny i ma na celu wypełnienie luki na rynku książek poświęconych tematyce reklamy, w tym reklamy politycznej. Jest ona kierowana głównie do studentów politologii, dziennikarstwa, marketingu i zarządzania. Jej treść stanowi zbiór esejów traktujących o podstawowych kategoriach komunikacji za pośrednictwem reklamy tj.: propaganda a reklama, plakat wyborczy, ulotka, reklama wielkoformatowa, slogan, hasło, muzyka w reklamie itp.
38,85 zł
15,75 zł
26,25 zł
47,25 zł
34,65 zł
18,90 zł
12,60 zł
22,05 zł
23,10 zł
26,25 zł
25,20 zł
28,35 zł
17,85 zł
29,16 zł
31,32 zł
12,96 zł
19,95 zł
22,05 zł
16,80 zł
46,20 zł
21,00 zł
18,90 zł
22,68 zł
30,24 zł
29,40 zł
36,75 zł
26,25 zł
23,10 zł
10,50 zł
13,65 zł
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach