Rocznik Politologiczny 8-9/2012/2013, Wydanie specjalne

1731-4526/8-9

19,44 zł brutto

„Rocznik Politologiczny”, 8-9/2012/2013, Wydanie specjalne, (red.) Agnieszka Kasińska-Metryka, Urszula Wasińska, 2013, 166 s., format B5

Więcej szczegółów

1 szt.

Spis treści

WSTĘP

  • Krzysztof Pałecki, O typologii kandydatów na polityków, s. 9

    Z historii i filozofii w stronę marketingu

  • Adam Zamojski, Tożsamość europejska – próba analizy SWOT, s. 15
  • Andrzej Szczypka, Wybory do Sejmu PRL z 1952 r. i rad narodowych z 1954 r. w propagandzie w powiecie częstochowskim (wybrane zagadnienia), s. 29
  • Rafał Klepka, Marketing poliyczny: szansa czy zagrożenie dla demokracji?, s. 43
  • Agnieszka Kasińska-Metryka, Rozwój marketingu politycznego w Polsce a szanse i zagrożenia dla systemu demokratycznego, s. 53
  • Marek Sempach, Marketingowy proces budowania wizerunku nowoczesnej zorientowanej rynkowo organizacji politycznej, s. 61

    Marketing polityczny wczoraj i dziś

  • Izabela Podobas, Wpływ komercjalizacji życia politycznego na regres wartości etnicznych w polityce, s. 77
  • Anna Szwed, Kampania wyborcza w dobie postpolityki: Wybory 2011, s. 91
  • Magdalena Wojtoń, Kampanie profrekwencyjne w Polsce – analiza problemu, s. 103
  • Anna Sobczuk, Regulacje prawne działalności mass mediów w okresie wyborów, s. 115
  • Iwona Płachta, Iwona Nogaj, Kryzys polskich mediów i ich wpływ na dyskurs polityczny, s. 127

    Od teorii do praktyki – analiza wybranych kampanii i ich problemów

  • Karolina Pałka, Specyfika językowa „Naszego Dziennika”. Wokół katastrofy smoleńskiej, s. 139
  • Ewelina Kancik, Internet jako słabo wykorzystana płaszczyzna marketingu politycznego. Casus wyborów do Senatu RP 2011 na Lubelszczyźnie, s. 147
  • Urszula Wasińska, Analiza polityki promocyjnej Kielc i jej wpływ na kształtowanie wizerunku, s. 159

Zobacz także

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!