Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.), Leksykon marketingu politycznego. Wybrane zagadnienia, 2014, 224 s., format 12,5×19,5 cm, ISBN 978-83-7133-580-8
Janina Kowalik, Władysław Szostak,Metodologiczne problemy nauk o polityce dla studentów nauk politycznych, 2007, 252 s., format B5, ISBN 978-83-7133-357-6
Jarosław Wenancjusz Przybytniowski, Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych, 2019, 376 s.
Katarzyna Chojnacka, Michał Kalecki o relacjach: państwo – gospodarka, 2013, 206 s., format B5, ISBN 978-83-7133-552-5
Janina Kowalik, Między partycypacją a zarządzaniem. W poszukiwaniu determinantów skuteczności samorządów miejskich, 272 s., format 5, ISBN 83-7133-243-2, 2004
Lucyna Wiśniewska-Rutkowska,Między przeszłością a teraźniejszością. Studia z pogranicza filozofii, polityki i sztuki,2008, 228 s., format A5, ISBN 978-83-7133-359-0
Edyta Łyżwa, Miejsce, rola i struktura sektora kreatywnego we współczesne gospodarce, 2021, 326 s., format B5
Edyta Łyżwa (red.), Mikroekonomiczny wymiar globalnych trendów rozwojowych, 2018, 158 s., format B5
Katarzyna Gruszko, Mit Zachodu. Cywilizacja, tożsamość i polityka jako opowieść, 2023, 210 s., format B5
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach