Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
P. Soroka (red.), Kryzysy gospodarcze i polityczne a ewolucja systemów politycznych, 2013, 240 s., format B5, ISBN 978-83-7133-563-1
I. Fudali, Kultura ekologiczna młodzieży, 2002
Adrian Mitręga, Kultura strategiczna w prowadzeniu wojen hybrydowych, 2022, 254 s., format B5
Stefan J. Rittel, Kultura w dyskursie obywatelskim, 236 s., format B5, ISBN 83-7133-233-5, 2004
Agata Szydlik-Leszczyńska, Kwalifikacje absolwentów a wymagania rynku pracy (na przykładzie wybranych kierunków technicznych), 104 s., format B5, ISBN 83-7133-358-3, 2008
Agnieszka Kasińska-Metryka, Robert Wiszniowski (red.), Leksykon marketingu politycznego. Wybrane zagadnienia, 2014, 224 s., format 12,5×19,5 cm, ISBN 978-83-7133-580-8
Janina Kowalik, Władysław Szostak,Metodologiczne problemy nauk o polityce dla studentów nauk politycznych, 2007, 252 s., format B5, ISBN 978-83-7133-357-6
Jarosław Wenancjusz Przybytniowski, Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych, 2019, 376 s.
Katarzyna Chojnacka, Michał Kalecki o relacjach: państwo – gospodarka, 2013, 206 s., format B5, ISBN 978-83-7133-552-5
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach