Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Barbara Klasińska, Małgorzata Kaliszewska, Experience – Awakening – Transformation. The Art of (Self) Improvement of Hermeneutic Competences, 2022, 188 s., format B5
Zofia Okraj, Funkcje dyskusji w stymulowaniu twórczego myślenia studentów, 2012, 269 s., format B5, ISBN 978-83-7133-516-7
Małgorzata Kaliszewska, Funkcje eseju pedagogicznego w dydaktyce akademickiej na tle procesów inkluzji społecznej, 2011, 498 s., format B5, ISBN 978-83-7133-475-7
Wanda Dróżka, Generacja wielkiej zmiany. Studium autobiografii średniego pokolenia nauczycieli polskich 2004, 2008, 376 s., format B5, ISBN 978-83-7133-387-3
Historia wychowania w kształceniu nauczycieli. Tradycja i współczesność. Teoria i praktyka, red. Teresa Gumuła, Stanisław Majewski, 388 s., format B5, ISBN 83-7133-269-6, 2005,
Marek Kątny red., Iluzja a rzeczywistość. Wokół Harry’ego Pottera, 2007, 148 s., format A5, ISBN 978-83-7133-364-4
Justyna Dobrołowicz, Jaki jest chłopak? Dyskurs męskości w piśmie dla trzynastolatek, 160 s., format A5, ISBN 83-7133-456-6, 2010
Andrzej Kościołek, Jakość życia w Kielcach w świadomości mieszkańców miasta, 210 s., format B5, ISBN 83-7133-224-6, 2004
Anna Zając, Andrzej Kominek, Kompetencja komunikacyjna dzieci wysokofunkcjonujących ze spektrum autyzmu. Studium pragmalingwistyczne, 2019
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach