Kształcenie matematyczne – tendencje, badania, propozycje dydaktyczne

312-9

28,35 zł brutto

Monika Czajkowska, Gustaw Treliński (red.), Kształcenie matematyczne – tendencje, badania, propozycje dydaktyczne,2006, 278 s., format B5, ISBN 83-7133-312-9

Więcej szczegółów

35 szt.

Książka Kształcenie matematyczne – tendencje, badania, propozycje dydaktyczne zawiera prace z zakresu dydaktyki matematyki. Adresowana jest do osób zainteresowanych nauczaniem matematyki na każdym poziomie, dydaktyków matematyki, matematyków, nauczycieli i studentów kierunku matematyki. Przed każdym artykułem zamieszczono abstrakt w języku angielskim. W większości opracowania są wzbogaconymi i rozszerzonymi wersjami referatów wygłoszonych na konferencji „Nowe tendencje w kształceniu matematycznym”, zorganizowanej w dniach 28-29 kwietnia 2005 r. przez Instytut Matematyki AŚ w Kielcach. Artykuły dotyczą wybranych, aktualnie ważnych problemów dydaktyki matematyki, cieszących się zainteresowaniem badaczy w różnych ośrodkach naukowych w Polsce. Prace można podzielić na trzy grupy. Pierwsza zawiera teksty, których autorzy podejmują próby charakterystyki przemian edukacyjnych zachodzących w polskiej oświacie. Artykuły drugiej grupy są doniesieniami z badań dotyczących nauczania matematyki dzieci i młodzieży szkolnej oraz edukacji matematycznej studentów różnych kierunków studiów i specjalności. W trzeciej grupie znajdują się opracowania analizujące niektóre rodzaje działań dydaktycznych, sprzyjających zwiększeniu efektywności procesu nauczania – uczenia się.

Zobacz także

Customers who bought this product also bought:

5 innych produktów w tej samej kategorii:

Product successfully added to the product comparison!