Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Judyta Ewa Perczak, Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957–1989, 2021
Danuta Hombek, Zasady opracowania prac dyplomowych, 2015, 82 s., format A5, ISBN 978-83-7133-630-0
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Zmieniająca się rzeczywistość polskiej prasy kobiecej (1989-2019), 2020
„Rocznik Bibliologiczno-Prasoznawczy”, t. 9/20, red. Tomasz Chrząstek, Tomasz Mielczarek, 2017, 252 s., format B5, ISSN 2080-4938
„Rocznik Biblioteki Uniwersyteckiej”, t. 4-5, red. Jolanta Drążyk, Henryk Suchojad, 2017, 322 s., format B5, ISSN 2353-3935
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach