Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
A. Kasińska-Metryka, R. Wiszniowski, M. Molendowska (red.), Od marketingu samorządowego do prezydenckiego…, 2015
E. Łyżwa (red.), Państwo polskie wobec współczesnej rzeczywistości gospodarczej – wyzwania ekonomiczne, społeczne, etyczne, 2016
A. Cyran-Mądzik, Partie parlamentarne w Polsce wobec integracji europejskiej w latach 1991-2007, 2010
Tomasz Jarocki (red.)Polityczne,ekonomiczne oraz społeczne uwarunkowania bezpieczeństwa. Państwo, społeczeństwo, jednostka. 2018, 356 s., format B5 ISBN 978-83-65850-22-5 cena 47,00 zł
K. Kik, M. Molendowska, A. Zaremba, Polityka bezpieczeństwa w programach i działaniach głównych nurtów politycznych Unii Europejskiej, 2016
R. Zięba, T. Pawłuszko (red.), Polityka zagraniczna Polski w zmieniającym się ładzie międzynarodowym: wybrane problemy, 2016
M. Nowina-Konopka, K. Glinka, R. Miernik (red.), Populizm jako narzędzie marketingu politycznego, 2017
M. Tomala (red.), Północ w stosunkach międzynarodowych, 2014
© 2021. Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach